vrijdag 11 augustus 2017

Overwhelmed

Een kort blogje over onze ervaring in Toverland gisteren: Buitengewoon vriendelijk personeel. Overal werd jongste geholpen. Met een lach en high-five begroet. In deze attractie zaten we als enige. We mochten nog ern extra rondje meedraaien. Met de grootste zorg werden veiligheidsbeugels gecheckt en werden we met groot respect behandeld. Als ik een prijs mag uitreiken voor een pretpark dat zeer goed met gehandicapten omgaat dan is het Toverland wel. Overwhelmed door zoveel liefde. Want dat was het. Dat zie je aan de meneer op deze foto. We zagen hem al eerder op de dag. En later dus weer. Ik ben er van overtuigd dat zij - door op deze manier met mensen te werken - er ook zelf veel voor terugkrijgen. Nog steeds overwhelmed. Want zoveel liefde doet echt iets met je. Het gaf aan ons alledrie het gevoel van méér dan welkom te zijn! 'Ik zie je!'. Hij zag ons. 

4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend fijn zeg!
    De warme douche voor de medewerkers van Toverland!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wordt een beetje verlegen van de copmplimenten. Ik vond het ook heel leuk om jou in m'n attractie tee mogen begroeten Vincent. En wat genoot jij ervan. Na afloop sloeg je je arm om me heen liet je me niet los. Een mooier dankjewel kan ik me als Toverlandmedewerker niet wensen. Dankjewel Vincent en ik hoop dat je ons nog eens komt bezoeken. Wat leuk trouwens dat we elkaar totaal onverwacht de volgende dag opnieuw ontmoetten, maar toen op het fietsveerpontje over de Maas in Arcen. Hartelijke groeten aan jou en je ouders. Piet (van de foto :-) )

    BeantwoordenVerwijderen